Monday, February 8, 2010

第一回発表練習....

hmmm.....biasela....mestilah seme benda tak kena kan...
yang tak best nye...sensei fell asleep during my happyo...and saya tak perasan...hua hua hua...apakah?
boring sangat ke naiyou happyou saya...ke my voice so the soothing ...sampai sensei terlena....hakhakhak...nainainai...

panjang sgt datte...yeah i know...semlm renshu 20 min pas tu 19 min...pastu 17...n then potong2 n potong no ato...last2 jadilah 13 minutes....

comment renshu pg td...
buang lagi buang lagi slide ....
buat jd org senang paham lg....(itu mondai nye tu...nak bg phm kena ada masa lebih 10 minit...hahahahaha)
and renshu sampai leh buat intonasi yang memberangsangkan...(mcm kena tepat je pada muka sendiri kan...my happyou mendatar je kot)...maaa...maa.maa

yg paling tak best pasal renshu hari nie... of course lah it has to do with sempai 'tersayang'ku itu...
dia blh senyum senyum senyum sinis (cm happy je )tepi sensei masa saya kena hentam tadi....uwah ...seyes rasa nak baling ngan pemadam whiteboard tu....

n then sensei suruh kumu ngan sempai....buat balik slide...
what did i get from that...sensei suruh buang slide kan...sempai saya suruh tambah...ohhhhh ...apakah....sempai tak dgr ke sensei kata td...buang buang n buang datte...
10pun de osaette to iwareta deshou....

n then jaga exam td tengahari...bagus gak...bleh saya menenangkan fikiran for 1 hour lebih2 sikit...omoshiroi tau jaga exam...tgk gelagat budak2 tu...mcm2 gaya ada....huhu

oklah gotta get back to my slides....

No comments: